Harokah Islamiyah /
Follow daktacom Like Like
Selasa, 26/05/2015 07:00 WIB

Syair Lagu Yang Menjebak Kemurtadan

Awas Terjebak Murtad
Awas Terjebak Murtad

Pagi tadi  saya terima pesanan dari  whatsapp group Ustaz Zainudin dari  Jabatan Agama Islam Selangor, dia suruh sebarkan ini..


Menurut Ustadz Zainuddin, kaum Yahudi dengan sengaja telah membuat beberapa website untuk menyebarkan informasi salah mengenai Al-Quran dan Hadis, dengan itu agar berhati-hati terhadap websites berikut & beritahu sahabat lain.

1) www.answering-islam.org
2) www.aboutislam.com
3) www.thequran.com
4) www.Allahassurance.com

“Tolong kirim pesan ini kepada seluruh warga muslim, karena jika tidak mungkin banyak orang islam akan mendapat info yang salah mengenai agama Islam.” Kicau Ustadz Zainuddin.

Ketika mendapa t info ni.. tadi telah minta ustaz di UM utuk  check... Dia katakan itu betul.. Paling bahaya adalah web answeringislam......
 

Untuk itu Ustadz Zainuddin  minta perhatian!


Jika dengar lagu "It Will Rain" by Bruno Mars, JANGAN ikut menyanyikannya. Ada sebaris lirik yang membawa kita ke arah MURTAD! Sebaiknya tidak usah dengarkan.

Ini lirik nya: There's no religion that could save me
(tiada agama yang boleh selamatkan aku)

No matter how long my knees are on the floor
(tak kira berapa lama aku berlutut di lantai)

TIADA AGAMA?
Hati-hati! Allah MURKA, sebab kita terlena oleh lagu-lagu barat yang enak didengar. Tapi tak faham arti nya. Tolong sebarkan jika anda sayang dg Islam.

Ada dua  pilihan untuk Anda.

1. Biarkan di dalam moment anda tanpa bermanfaat untuk org lain.

2. Anda sebarkan pada semua kenalan anda. Rasulullah bersabda "Barang siapa yang menyampaikan 1 (satu ) ilmu saja dan ada orang yang mengamalkan, maka walaupun yang menyampaikan sudah tiada (meninggal dunia), dia akan tetap memperoleh pahala.

Buat semua yang punya FB. Tolong block fb yang bernama "Rudy Yohanes Hutagalung" dan "Jasmine Always-Happy III (dajal)". Wanita Iblis yang terkutuk telah menghina NABI   SAW dan mengatakan Nabi Muhammad dengan perkataan yangg tidak pantas.

 

Bagi yang punya HP tolong sebarkan teks ini! Kalau yang tidak menyebarkan, sama saja membiarkan orang kafir menghina Nabi kita dan Agama kita! *

 

Ustdaz Abu Al Iz

Editor :
Sumber : Ustadz Abu Al Izz
- Dilihat 10052 Kali
Berita Terkait

0 Comments